cennik
telefon komórkowy.: +48 603 715 382
e-mail: rezerwacja@grandstasinda.pl
Chwilowo zalecamy kontakt telefoniczny (na e-maile odpowiadamy 3-4 dni)
Ceny zawierają:
- nocleg
- śniadanie / 8:00-10:00 bufet szwedzki
- obiadokolację / 15:00-18:00 bufet szwedzki /
- bezpłatny serwis kawowy czynny całą dobę
- dostęp bo nowoczesnych boisk: siatkówka, tenis, koszykówka, piłka nożna
- nielimitowany dostęp do basenu, sauny, jacuzzi, groty solnej
- dostęp do sali sportowej / jeżeli nie ma płatnych rezerwacji na daną godzinę można bezpłatnie korzystać. Rezerwacje na daną godzinę - płatne.
- dostęp do bawialni / placu zabaw
- bezpłatny parking niestrzeżony
W przypadku rezerwacji wymagany jest zadatek w wysokości 200 zł wpłacony w terminie do 3 dni od dokonania rezerwacji. W przypadku rezygnacji wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
W związku z trwającym stanem pandemii dostępność poszczególnych usług może podlegać ograniczeniom wynikającym z aktualnych przepisów prawa i decyzji ośrodka. W trosce o najwyższy standard usług ośrodek na bieżąco wdraża procedury sanitarne, jednak decydując się na pobyt, akceptujesz brak możliwości korzystania z wybranych udogodnień w związku z COVID-19.
Najczęstsze pytania:
Nie jesteśmy hotelem. Nie posiadamy restauracji oraz SPA.
1. Zameldowanie od godz: 16:00. Wymeldowanie do godz: 11:00.
2. Łóżeczek turystycznych dla dzieci nie posiadamy. Można zabrać swoje.
3. Dzieci do lat 3 na łóżku z rodzicami bez świadczeń - GRATIS / dzieci urodzone od 2020 roku / Podczas meldunku należy przedłożyć dokument potwierdzający wiek dziecka.
4. W przypadku dwójki dzieci do lat 3 - jedno dziecko bezpłatnie, drugie płatne ze zniżką (tak jak do 10 lat).
5. Śniadania od godz: 8:00 do 10:00 /
6. Obiadokolacja 15:00 - 18:00 /
7. Basen wraz z saunami znajdują się na miejscu w naszym ośrodku. Czynny jest w godzinach: 8:00 - 22:00. Przy indywidualnych rezerwacjach jest bezpłatny. Przy grupowych rezerwacjach i dla grup zorganizowanych - dodatkowo płatny.
8. Kręgielnia, squash, siłownia oraz sala sportowa - dodatkowo płatne.
9. Sprzątanie pokoi w trakcie pobytu odbywa się po uprzednim zgłoszeniu na recepcji.
10. W pokojach nie posiadamy lodówek oraz czajników. Kawa/herbata/wrzątek całodobowo dostępne są bezpłatnie na bawialni.
11. Wszystkie pokoje posiadają balkony. Każdy pokój posiada ręczniki, suszarkę do włosów oraz podstawowy zestaw kosmetyków.
12. W ośrodku mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Ośrodek w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem i okazaniem w momencie zakwaterowania jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami (szczególnie przeciwko wściekliźnie). Dbając o bezpieczeństwo wszystkich Gości hotelu, zwierzę przebywając poza pokojem musi posiadać smycz, obrożę, kaganiec, ewentualnie klatkę -w zależności od gatunku zwierzęcia
13. Parking bezpłatny, niestrzeżony.
14. Płatność gotówką lub kartą.
1. Bonem można opłacić tylko taki pobyt, w którym uczestniczy dziecko. Dziecko musi przebywać w ośrodku.
2. Zadatek na poczet rezerwacji nie może być opłacony za pomocą bonu turystycznego.
3. Jeśli dziecko w ramach oferty przebywa w ośrodku nieodpłatnie (np. dzieci do lat 3), bon można zrealizować na poczet należności za pobyt rodziny.
4. Bon nie podlega wymianie na gotówkę.
5. W przypadku, gdy wartość pobytu będzie niższa niż wartość bonu użytkownik ma możliwość odpisywania od bonu wykorzystanej kwoty, co pozwoli na pomniejszenie wartości bonu o wykorzystaną kwotę. Informację o dostępnych środkach można uzyskać na swoim profilu ZUS PUE.
6. Czy jeżeli wysyłam dzieci z kimś innym (np. z dziadkami) na pobyt w ośrodku, to czy koszty takiego pobytu mogę opłacić bonem? - Tak, bon służy do opłaty za pobyt w którym uczestniczy dziecko – beneficjent bonu. Jeżeli płatność ma nastąpić w ośrodku, to rodzic – dysponent bonu – musi „zdalnie” asystować przy procesie opłaty. Dziadek poda recepcjoniście kod płatności bonu, ale potem od rodzica musi uzyskać kod PIN, który rodzic otrzyma SMS-em. Taki kod jest ważny tylko kilka minut, trzeba więc dobrze całą operację zgrać w czasie.
Za opłacony za pomocą bonu turystycznego pobyt Gość nie może otrzymać faktury na firmę. Recepcjonista wystawi paragon lub fakturę imienną.
Aby skorzystać z bonu należy:
1. Zarejestrować się na platformie ZUS PUE.
2. Aktywować bon turystyczny na wybrane dziecko.
3. Gość otrzyma wiadomość sms oraz informację drogą mailową, zawierającą 16-cyfrowy kod, dzięki któremu będzie mógł dokonać płatności bezgotówkowej za pomocą bonu.
4. Ośrodek akceptuje płatności bonem turystycznym tylko w przypadku dokonania rezerwacji bezpośrednio w ośrodku. Może to być rezerwacja telefoniczna, mailowa lub osobista. Rezerwacje dokonane za pośrednictwem portali OTA np. booking nie będą rozliczane bonem turystycznym.
5. Podczas rozliczenia należy podać recepcjoniście 16-cyfrowy kod.
6. Następnie otrzymacie Państwo wiadomość sms oraz informację drogą mailową, zawierającą kod PIN, dzięki któremu recepcjonista uwierzytelni płatność na platformie ZUS PUE. / kod jest ważny dwie minuty /
7.Pozostałą część należności opłacicie Państwo gotówką lub kartą.
Dodatkowe informację znajdują się pod adresem: https://bonturystyczny.polska.travel/ lub Infolinia ZUS: tel. 22 11 22 111