+48 603 715 382   |   rezerwacja@grandstasinda.pl
           

kontakt

Centrum Rekreacji I Biznesu GRAND Stasinda

ul. Karpęciny 5a
34-530 Bukowina Tatrzańska

tel. kom.: +48 603 715 382 /24h

e-mail: rezerwacja@grandstasinda.pl

(na e-maile odpisujemy w ciągu 72h. Na zapytania wysłane w weekendy odpowiadamy w poniedziałek.

Obecnie zalecamy kontakt telefoniczny


Najbliższy dostępny weekend 21-23.04.2023. Pozostałe wszystkie weekendy w 2023r (pt-nd) wstępnie wyprzedane.

Zapraszamy do naszego drugiego ośrodka obok (70 metrów) także z basenem, salą gier - www.stasinda.pl .


Rezerwacje grupowe (min. 25 osób) :

(PON-PT godz: 9:00 - 18:00)

kom.: +48 601 508 720 - rezerwacje grupowe (min. 25 osób)

kom.: +48 601 508 758 - rezerwacje grupowe (min. 25 osób)

e-mail: grupy@grandstasinda.pl


Marketing i promocja:

(PON-PT godz: 9:00 - 18:00)

e-mail: marketing@grandstasinda.pl

kom.: +48 601 508 758 (PON-PT godz: 9:00- 18:00)

 

Współrzędne GPS:
49°19'26.3"N 20°06'27.6"E
49.323984, 20.107663

 KWHotel -Oprogramowanie Hotelowe


Wolne/zajęte terminy:
Kalendarz z terminami służy tylko orientacyjnie i nie gwarantuje dostępności terminu. Prosimy o kontakt telefoniczny celem sprawdzenia AKTUALNEJ dostępności.

< >

Pn Wt Śr Czw Pt Sb Nd
 
  termin niedostępny
  termin wstępnie zarezerwowany -BRAK MIEJSC na obecną chwilę
  termin dostępny
Kalendarz z terminami służy tylko orientacyjnie i nie gwarantuje dostępności terminu. Prosimy o kontakt telefoniczny celem sprawdzenia AKTUALNEJ dostępności.
Zapraszamy do naszego drugiego ośrodka obok (70 metrów) także z basenem, salą gier - www.stasinda.pl - brak miejsc w wakacje.


Formularz kontaktowy










(na e-maile odpisujemy w ciągu 48h, w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny)



Administratorem danych osobowych jest Centrum Rekreacji i Biznesu Grand Stasinda z siedzibą przy ul. Karpęciny 5A, 34-530 Bukowina Tatrzańska. Podane dane kontaktowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Państwa pytania. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Państwu prawo dostępu do podanych danych oraz ich poprawiania.

Najczęstsze pytania:

Nie jesteśmy hotelem. Nie posiadamy restauracji oraz SPA.

1. Zameldowanie od godz: 16:00. Wymeldowanie do godz: 11:00.

2. Łóżeczek turystycznych dla dzieci nie posiadamy. Można zabrać swoje.

3. Dzieci do lat 3 na łóżku z rodzicami bez świadczeń - GRATIS / dzieci urodzone od 2020 roku / Podczas meldunku należy przedłożyć dokument potwierdzający wiek dziecka.

4. W przypadku dwójki dzieci do lat 3 - jedno dziecko bezpłatnie, drugie płatne ze zniżką (tak jak do 10 lat).

5. Śniadania od godz: 8:00 do 10:00 - bufet

6. Obiadokolacja w godzinach: 15:00 - 18:00  - bufet

7. Basen, kręgielnia, siłownia, squash, bawialnia są czynne

8. Barek/Kręgielnia czynne w godzinach 18:00-23:00.

9. Sprzątanie pokoi w trakcie pobytu odbywa się po uprzednim zgłoszeniu na recepcji.

10. W pokojach nie posiadamy lodówek oraz czajników. Na recepcji można przechować rzeczy w lodówce. Kawa/herbata/wrzątek całodobowo dostępne są bezpłatnie na bawialni - dla Gości indywidualnych.

11. Wszystkie pokoje posiadają balkony. Każdy pokój posiada ręczniki, suszarkę do włosów oraz podstawowy zestaw kosmetyków.

12. W ośrodku mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Ośrodek w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem i okazaniem w momencie zakwaterowania jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami (szczególnie przeciwko wściekliźnie). Dbając o bezpieczeństwo wszystkich Gości hotelu, zwierzę przebywając poza pokojem musi posiadać smycz, obrożę, kaganiec, ewentualnie klatkę -w zależności od gatunku zwierzęcia

13. Płatność gotówką lub kartą.

14. Parking bezpłatny, niestrzeżony.

 

Regulamin ośrodka / rezerwacji znajduje się pod adresem: www.grandstasinda.pl/strony,rodo.html

 



bon turystyczny grand stasinda

 



1. Bonem można opłacić tylko taki pobyt, w którym uczestniczy dziecko. Dziecko musi przebywać w ośrodku.

2. Zadatek na poczet rezerwacji nie może być opłacony za pomocą bonu turystycznego.

3. Jeśli dziecko w ramach oferty przebywa w ośrodku nieodpłatnie (np. dzieci do lat 3), bon można zrealizować na poczet należności za pobyt rodziny.

4. Bon nie podlega wymianie na gotówkę.

5. W przypadku, gdy wartość pobytu będzie niższa niż wartość bonu użytkownik ma możliwość odpisywania od bonu wykorzystanej kwoty, co pozwoli na pomniejszenie wartości bonu o wykorzystaną kwotę. Informację o dostępnych środkach można uzyskać na swoim profilu ZUS PUE.

6. Czy jeżeli wysyłam dzieci z kimś innym (np. z dziadkami) na pobyt w ośrodku, to czy koszty takiego pobytu mogę opłacić bonem? - Tak, bon służy do opłaty za pobyt w którym uczestniczy dziecko – beneficjent bonu. Jeżeli płatność ma nastąpić w ośrodku, to rodzic – dysponent bonu – musi „zdalnie” asystować przy procesie opłaty. Dziadek poda recepcjoniście kod płatności bonu, ale potem od rodzica musi uzyskać kod PIN, który rodzic otrzyma SMS-em. Taki kod jest ważny tylko kilka minut, trzeba więc dobrze całą operację zgrać w czasie.

Za opłacony za pomocą bonu turystycznego pobyt Gość nie może otrzymać faktury na firmę. Recepcjonista wystawi paragon lub fakturę imienną.

Aby skorzystać z bonu należy:

1. Zarejestrować się na platformie ZUS PUE.

2. Aktywować bon turystyczny na wybrane dziecko.

3. Gość otrzyma wiadomość sms oraz informację drogą mailową, zawierającą 16-cyfrowy kod, dzięki któremu będzie mógł dokonać płatności bezgotówkowej za pomocą bonu.

4. Ośrodek akceptuje płatności bonem turystycznym tylko w przypadku dokonania rezerwacji bezpośrednio w ośrodku. Może to być rezerwacja telefoniczna, mailowa lub osobista. Rezerwacje dokonane za pośrednictwem portali OTA np. booking nie będą rozliczane bonem turystycznym.

5. Podczas rozliczenia należy podać recepcjoniście 16-cyfrowy kod.

6. Następnie otrzymacie Państwo wiadomość sms oraz informację drogą mailową, zawierającą kod PIN, dzięki któremu recepcjonista uwierzytelni płatność na platformie ZUS PUE. / kod jest ważny dwie minuty /

7.Pozostałą część należności opłacicie Państwo gotówką lub kartą.

Dodatkowe informację znajdują się pod adresem: https://bonturystyczny.polska.travel/ lub Infolinia ZUS: tel. 22 11 22 111


Lokalizacja i dojazd