Kontakt
Centrum Rekreacji I Biznesu GRAND Stasinda
ul. Karpęciny 5a
34-530 Bukowina Tatrzańska
tel. kom.: +48 603 715 382 /24h
Najbliższy dostępny weekend - 26-28.03.2021. Kolejny wolny 18-20.06.2021
W przypadku rezygnacji z indywidualnej rezerwacji przenosimy zadatek na rezerwację w innym terminie lub przesyłamy bon ważny rok czasu.
e-mail: rezerwacja@grandstasinda.pl
(na e-maile odpisujemy w ciągu 48h. Na zapytania wysłane w weekendy
odpowiadamy w poniedziałek.
W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny
Rezerwacje grupowe (min. 25 osób) :
(PON-PT godz: 9:00 - 18:00)
kom.: +48 601 508 720 - rezerwacje grupowe (min. 25 osób)
kom.: +48 601 508 758 - rezerwacje grupowe (min. 25 osób)
e-mail: rezerwacja@grandstasinda.pl
Marketing i promocja:
(PON-PT godz: 9:00 - 18:00)
e-mail: marketing@grandstasinda.pl
kom.: +48 601 508 758 (PON-PT godz: 9:00- 18:00)
Współrzędne GPS:
49°19'26.3"N 20°06'27.6"E
49.323984, 20.107663
Najczęstsze pytania:
Nie jesteśmy hotelem. Nie posiadamy restauracji oraz SPA.
1. Zameldowanie od godz: 16:00. Wymeldowanie do godz: 11:00.
2. Łóżeczek turystycznych dla dzieci nie posiadamy. Można zabrać swoje.
3. Dzieci do lat 3 na łóżku z rodzicami bez świadczeń - GRATIS / dzieci urodzone od 2018 roku /
4. W przypadku dwójki dzieci do lat 3 - jedno dziecko bezpłatnie, drugie płatne ze zniżką (tak jak do 10 lat).
5. Śniadania od godz: 7:00 do 10:30 - bufet podawany przez obsługę do czasu zniesienia obostrzeń
6. Obiadokolacja w godzinach: 16:00 - 19:00 - bufet podawany przez obsługę do czasu zniesienia obostrzeń
7. Basen, sauny, kręgielnia, siłownia, squash, bawialnia są czynne
8. Barek/Kręgielnia czynne w godzinach 18:00-23:00.
9. Sprzątanie pokoi w trakcie pobytu odbywa się po uprzednim zgłoszeniu na recepcji.
10. W pokojach nie posiadamy lodówek oraz czajników. Na recepcji można przechować rzeczy w lodówce. Kawa/herbata/wrzątek całodobowo dostępne są bezpłatnie na bawialni - dla Gości indywidualnych.
11. Wszystkie pokoje posiadają balkony. Każdy pokój posiada ręczniki, suszarkę do włosów oraz podstawowy zestaw kosmetyków.
12. W ośrodku mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Ośrodek w szczególności ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne, w tym: gadów, pajęczaków oraz psów rasy: Amerykański pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski. Pobyt zwierzęcia warunkowany jest posiadaniem i okazaniem w momencie zakwaterowania jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami (szczególnie przeciwko wściekliźnie). Dbając o bezpieczeństwo wszystkich Gości hotelu, zwierzę przebywając poza pokojem musi posiadać smycz, obrożę, kaganiec, ewentualnie klatkę -w zależności od gatunku zwierzęcia
13. Płatność gotówką lub kartą.
14. Parking bezpłatny, niestrzeżony.
Regulamin ośrodka / rezerwacji znajduje się pod adresem: www.grandstasinda.pl/strony,rodo.html
1. Bonem można opłacić tylko taki pobyt, w którym uczestniczy dziecko. Dziecko musi przebywać w ośrodku.
2. Zadatek na poczet rezerwacji nie może być opłacony za pomocą bonu turystycznego.
3. Jeśli dziecko w ramach oferty przebywa w ośrodku nieodpłatnie (np. dzieci do lat 3), bon można zrealizować na poczet należności za pobyt rodziny.
4. Bon nie podlega wymianie na gotówkę.
5. W przypadku, gdy wartość pobytu będzie niższa niż wartość bonu użytkownik ma możliwość odpisywania od bonu wykorzystanej kwoty, co pozwoli na pomniejszenie wartości bonu o wykorzystaną kwotę. Informację o dostępnych środkach można uzyskać na swoim profilu ZUS PUE.
6. Czy jeżeli wysyłam dzieci z kimś innym (np. z dziadkami) na pobyt w ośrodku, to czy koszty takiego pobytu mogę opłacić bonem? - Tak, bon służy do opłaty za pobyt w którym uczestniczy dziecko – beneficjent bonu. Jeżeli płatność ma nastąpić w ośrodku, to rodzic – dysponent bonu – musi „zdalnie” asystować przy procesie opłaty. Dziadek poda recepcjoniście kod płatności bonu, ale potem od rodzica musi uzyskać kod PIN, który rodzic otrzyma SMS-em. Taki kod jest ważny tylko kilka minut, trzeba więc dobrze całą operację zgrać w czasie.
Za opłacony za pomocą bonu turystycznego pobyt Gość nie może otrzymać faktury na firmę. Recepcjonista wystawi paragon lub fakturę imienną.
Aby skorzystać z bonu należy:
1. Zarejestrować się na platformie ZUS PUE.
2. Aktywować bon turystyczny na wybrane dziecko.
3. Gość otrzyma wiadomość sms oraz informację drogą mailową, zawierającą 16-cyfrowy kod, dzięki któremu będzie mógł dokonać płatności bezgotówkowej za pomocą bonu.
4. Ośrodek akceptuje płatności bonem turystycznym tylko w przypadku dokonania rezerwacji bezpośrednio w ośrodku. Może to być rezerwacja telefoniczna, mailowa lub osobista. Rezerwacje dokonane za pośrednictwem portali OTA np. booking nie będą rozliczane bonem turystycznym.
5. Podczas rozliczenia należy podać recepcjoniście 16-cyfrowy kod.
6. Następnie otrzymacie Państwo wiadomość sms oraz informację drogą mailową, zawierającą kod PIN, dzięki któremu recepcjonista uwierzytelni płatność na platformie ZUS PUE. / kod jest ważny dwie minuty /
7.Pozostałą część należności opłacicie Państwo gotówką lub kartą.
Dodatkowe informację znajdują się pod adresem: https://bonturystyczny.polska.travel/ lub Infolinia ZUS: tel. 22 11 22 111
Formularz kontaktowy
(na e-maile odpisujemy w ciągu 48h, w sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny)
Administratorem danych osobowych jest Centrum Rekreacji i Biznesu Grand Stasinda z siedzibą przy ul. Karpęciny 5A, 34-530 Bukowina Tatrzańska. Podane dane kontaktowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Państwa pytania. Podanie danych jest dobrowolne, przysługuje Państwu prawo dostępu do podanych danych oraz ich poprawiania.